Ben de takılayım buralarda…
Sleepy kullandım sürekli çiş,kaka taşırdı.
Can bebe kullandım pişik yaptı.
Soffie kullandım idare ederdi.
Baby turco var o da bi tık fazla kalınca taşırıyor.
Molfix kullanıyorum ama son 2 aydır falan çok pişik yapmaya başladı bacaklarının yanları cırt cırt kapattığımız yerler benek benek döktü. Ne yapıcam ben de bilmiyorum. Başka bez de denemek istemiyorum fiyatlar da aldı başını gitti😔 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻