ElifAltuntas ben oğlum 1 yaşına geldiğinde kakaolu çikolatayı yedim denedim baktım etkisi yok devam ettim ama kesinlikle diğer herşey de diyetimde kaçak yapmadım ki yanılmamayım diye . Testi yaptık 1 yaş da kan tahlilinde ama çıkmadı doktorumuz doğru sonuç vermeyebilir siz diyete devam edin yavaş yavaş açacağız dedi o yüzden hala devam ediyor. Meyvelerden ananas da alerjin çilek falan onları da hiç yemedim. Ama diğerlerini sebzeleri hepsini tükettim. Siz bebeğiniz biraz toparlandığında yavaş yavaş bakarsınız sizin için çok iyi olur. Diğer türlü herşryin içerisinde süt ürünü var zaten yiyemiyorsunuz umarım en kısa zamanda toparlanır 🙏🏻