Kızlar selam bebeğim 1 yaşında olacak 1 ay sonra. Anne sütü almıyor. Formül mama ve ek gıda. 1 yaşından sonra beslenme düzenini nasıl oturtunuz? İnek sütü verdiniz mi? Açıkcası emmediği için 1 yaşından sonra formül mama yerine ne koyucam bilmiyorum. Devam sütü mü? Hazır market inek sütleri mi? Formül mama içtiğinde tam doyuyor gibi oluyor. Kafam çok karışık. Tecrübeli anneler yorumlarınıza ihtiyacım var.