Tugcedmr Kızlar yer hamagi almak istiyorum bebeğim 8.5 aylik aranızda satan varsa fiyat söyleyebilir mi
biruykusuzanne Tugcedmr bende Svava zıp zıp Hamak var kırmızı renk dübel ile tavana asılıyor emniyet kemeri mevcut 2 ay kullanılmış ama aktif kulaknmadım 2 ay içinde toplasan 7 -8 sefer yatmıştır
buki35 Boşver hamagı tavana iki delik bir darbeli matkap çingen salıncagı 10 tlye işlem tamam🙈ben öyle yaptım bebegim kolik cok ta rahat ettim…
bikerem buki35 ay simdi yatagimda yazdiginizi okudum ve kafami kaldirim 14 yildir tavanda asili duran kancalari gördüm😁 tebessüm ettim bi an
buki35 bikerem ben büyük oğlandan sonra kurdum ya 14 sene sonra tavandaki o delikleri🙈anacımın evinde vardı kancalar..beyy derdim nası büyümüşüz sonra başıma geldi salla bakam sallaaa emir paşayı😂😂😂