Ayazcyln hayırlısi neyse o olsun inşallah,ben gunlerce aglayip sizlamistim kac kere doktorun kapisins gidip gidip döndüm,kac gece dussun diye dua ettim,dogana kadar sevemedim,düşünebiliyor musunuz,ve simdi ben bunun icin kendimi asla affetmiyorum,cok pişmanim. Iyi ki olmus iyi ki gelmis şükürler olsun,iki kardeş en guzel arkadas sirdas oyle guzel ki,tabi simdi kocamanlar ondan da biraz rahst konuşuyir olabilirim