Selam anneler. Ben 10 gün önce doğum yaptım normal d. Dikislerim erimiş mi diye aralayıp baktığım zaman vajinaya en yakın olan yerde kanama oluyor. Ve hala düşmemiş. Altta hafiften hep bir sızlama var. Sizce dikişin mi açıldı. 10 gün geçince dikiş kaynamış olması gerekmez mi . Yoksa normal mi. Ne zNan düşerler