Senass
Ben özel aşıları da yaptırdım
Rota ve menenjit.
Şu an bebeğim 10 gün sonra 8 ay bitecek.
7 ayda menenjit özel aşı oldu.
Doktor dedi ki 8 ayda aşı yok. Devlet aşısı da yok gelmene gerek yok dedi.
- Ayda kızamık var ve menenjit ikinci doz yapılacak.
Ama aile hekimine sor sizin bölgede kızamık aşısı yapılıyorsa onu da geldiğinde menenjit ile birlikte yaparım. Yapılmıyorsa yapmam dedi. Bölgeden bölgeye değişiklik gösterebiliyormus