Melegimekavustum Anneler merhaba, 9.ay sağlık ocağı kontrolünde aşı yapılıyor mu? Pazartesi kontrole gideceğiz ama özeldeki Doktorumuzda da aşı randevumuz vardı salı gününe verdiler onu da. Sağlık ocağı da yapıyorsa aynı gün götüreyim diyorum.
Esoca38 Melegimekavustum bende ptesi gideceğim sabah erkenden gel dedi ebe kan alıp değerlerine bakacaklarmis birde aşısı var dedi ☺️
Zarife33 Oluyor canım 9 ay sonu aşısı.sana aşı kartı vermediler mi sağlık ocakları veriyo normalde onlar söylüyor aşının olup olmadigini
anne34_ Ay sağlık ocağı kızamık aşısı yazıyor 1 yaşında da yapılabilir ben yaptırmadım, 2-3 yıl önce salgın İçin öne çekilmiş kuzamık aşısı şu an isteyen vuruluyor isteyen sonra eski uygulama zamanında vuruluyor Araştırın yine de siz veya madem çocuk doktoruna da gideceksiniz ona danışın 9. Ay kuzamuk vurulalım mu diye