[silindi] insanlar kötü maalesef.. ama sen niye kendini ezik hissediyorsun ki küçücük yaşında neelr basarmissin .ayakların üzerinde durmussun daha ne olsun .her zaman başını dik tut bu hayat bi daha gelmicek.arkadasim olsaydın seni şöyle bi tutup sarsardim .kimseden bi eksiğin yok aksine çok dha fazlasını görmüş gecirmissin kendinin farkına var👍