Miniko25 Şeftali koysam dilimleyip ek gıda zamanı çıkartıp kullanabilir miyim. Şuan 3.5 aylık bebeğim kışın doğru düzgün meyve yok
isimsiz___ Miniko25 oluyor canım kabuklarını soyup yuvarlak şekilde kesip koymuştum geçen sene, bişey olmadı
Eminecak Miniko25 ben seftaliyi kaynatıp blendirdan gecirdim sıcak sicak kavanoza koydum. Öyle püre şeklinde de kullanabilirim, suyla biraz açıp meyve suyu seklinde de kullanabilirim.
Miniko25 isimsiz___ tadında değişiklik olur mu ki , ben kendim bile buzlanıp çözülen şeylerin tadını sevmem ama hiç yoktan da iyidir diyorum
isimsiz___ Miniko25 yok olmuyor ben suya tutuyorum sonra tencereye koyup püre yapmıştım güzeldi. Çözülünce yıka geçiyo koku
Mettt Miniko25 olur canım benim bebeğim 7 aylık ama bende kış için şeftali, şekerpare gbi meyveler hazırlıyorum.