Kızım 10 aylık. Şuana kadar hiçbir farklılığı yoktu. Bu akşam güldürürken sağ alt dişinin tam çıkması gereken yerde beyazlık gördüm. Minicik sivilce gibi bir beyazlık var. Diş mi geliyor. Elimi koymama izin vermiyor. Diliyle itiyor. Ama diğer diş etine göre daha şiş gibi. Dediğim gibi minik bir beyazlık da var. Diş olsaydı tüm dişinin üstü beyaz olurdu değil mi? Çok şükür ateş ishal kızarıklık huzursuzluk iştahsızlık böyle belirtileri yok. Yardım cı olur musunuz