annelikhalii işe başlarsanız daha farklı olur bir tık. hem çalışıyorum hrm ev işinr yetiş. eve gel yorgun, sonra yemek yap, sonra ye topla derken saat 20.30 oluyor, bir banyo, duş saat 20.00. bir saat sonra uyu, sabah 7 de kalk, çocuk krese, koştur işe git. bu şekilde bitiyor hayat. bazen bekar günlerimi özlüyorum.