İyi geceler Arkadaşlar, Oğlum 1 yaşında ve birlikte uyuyoruz ilk 6 ay anne yanı beşiğimiz vardı aynı odada kalıyorduk bundan bir kaç ay öncesinde odasını ayırmayı düşündüm ama başarılı olamadık beşiğinde bir türlü uyumuyor defalarca uyanıyor çok uykusu olduğu halde 🙁 Eşim ve ben daha yalnız uyumaya hazır değil diye düşündük ve birlikte uyumaya devam ediyoruZ. Bazen gündüz uykusu olsun bizim yatağımızda uyuduğu için yalnız bırakamıyorum çok dönüyor oğlum düşerse falan diye gerçekten korkuyorum hep kontrolüm altında ama işlerim oluyor eşim vardiyalı çalışıyor oğlum uyuduktan sonra yemek hazırlamam falan gerekiyor güvenli hale getirmek istiyorum siz ne gibi önlemler aldınız ya da nasıl yapıyorsunuz yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum 🌸