duyguanne Patilimom Götürdük canım düşmeye bağlı sivri yere çarpmışda olabilir dedi eşimin köyündeyiz toplanmış fındığın üstüne koyup resim çekmiştik onda da olabilirmiş. Ama fındıktan olması mantıklı gelmiyor bana. Anca bebeğimi fındığa fırlatsam öyle morarır. Ayrıca fındıktansa neden sadece bir yerinde. Yani anlayacağınız kim ne yaptı nasıl yaptı belli değil. Kaynanamgilde nazardan oldu diyorlar. Nazara inanırım ama böylesine inanmam ya allahtan yarın kendi şehrimize gidiyoruz 🤦🏽♀️