Melisa35 21inde 9 ay bitiyor doğum yapalı ama adet olmadım. 1 seneye kadar normal diye okudum ama kendimi çok şiş hissediyorum sanki ödemlerim hala duruyor acaba adet olsam rahatlar mıyım? Benim gibi uzun süre olmayan var mı?
DennizsMommy Melisa35 bende tam 9. Ayda bır hafta önce oldum canım bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Sende stres yapma bence
elifdeha Oğlum 15 aylıkken ilk adetimi oldum tabi ben emziriyorum hala o faktör var isterseniz bir doktora görünün içiniz rahat etsin
Melisa35 elifdeha ben de emziriyorum da önceden de adetim düzensizdi acaba ondan da kaynaklı olabilir mi🙄
Melisa35 DennizsMommy ya stresten ziyade acaba adet olsam daha çabuk kilo verir miyim diye düşünüyorum 😅