beyazgulll valla ben 6 aylıkken deldirdim normalde 2 yaş uygun zaman deniliyor ama yeğenime deldirdiklerinde sürekli çekiştirdi bende doktoruma sordum çok istiyorsan 6.ay aşısı bekle o mikroplardanda korur onu dedi öyle yaptırdım şuan 18 aylık hiç farkında bile değil küpesi olduğunun mesela kulağı falan kaşınır kaşır ama küpesine hiç dokunmaz