Nkht2705 Tulay09 ben kullanıyorum,ne olur ne olmaz diye.Kaç saat kapalı kalıyor sonuçta havasız.Bi de iki oğlum da beyaz tenli çok hassas belki de ondandır☺️
Ahanife Tulay09 ben kullanıyorum çünkü kızım ufacık bile yapsa kakasını hemen kızartıyor yani cildinden kaynaklı
Melekturkann Bende kullanmıyorum ufacık kızarıklık oluyor mesela ama sürekli sürmüyorum daha çok islak mendille sildikten sonra direk altını hemen kapatmıyorum önce kuruyor iyicene ondan sonra bezliyorum her değişmede böyle yapıyorum sizde öyle yapın hava alsın. Gün içinde 2 3 kere sürün sürekli sürmekte iyi değil. Benim kullandığım sudocrem anında etki ediyor çok etkili bir kere sürmem yetiyor
Kahvegerek Pişik kremi çok nadir kullanırım kızardığında sadece günde bir kere poposunu yıkarım sıcaktan mıdır nedir çok kötü kokuyor 😬 altını her açtığımda ıslak kapatmam havalandırırım kuru olacak
MHMA Tulay09 ben günde 1 kez gece uykusunda tercih ediyorum daha az değiştirdiğim için daha uzun süre kalıyor ekstra gündüz kızarıklık olursa o zaman sürüyorum. Kızım var benim, kızlarda sürekli kullanım vajinal yapışıklığa neden olabiliyormuş bilginize
Melek2401 MHMA bunu ilk kez duydum olanlarda tekrarlıyormuş diye biliyordum ama sürekli kullanmak neden oluyormuymuş ? Ben 3-3.5 saatte bir değiştiriyorum gecede uyanmadığı için değiştirmiyorum her değiştirmede sürüyorum havalar sıcak pişmesin diye
MHMA Melek2401 Malesef ki oluyormuş bende ilk her değişimde kullanıyordum okuduktan sonra günlük miktarını azalttım.
GizemDmlSak Ben kullanmiyorum eger kizarmissa kullabiyorum ozellikle kiz bebeklerde surekli kullanim vajinasinda yapisiklik yapiyormus 🤷♀️🤷♀️
Cansubarin Tulay09 kullandığınız pişik Koreli’nin üstünde kaç saat etkili olduğu yazıyor olması gerek sürekli kulanılması da yararlı değil
Melek2401 Cansubarin anladım benim kullandığım pişik önleyici krem olduğu için her seferinde sürüyordum
Deletedmom110 Tulay09 mustela kullanıyorum onda iyileştirici değil önleyici olduğu için pişik olmadan önce kullanmak gerekiyor. Yani hemen hemen her seferinde kullanıyorum