Maviim Kızlar dün bebeğimin vajinasında beyaz bi akıntı gördüm. Normal midir? İnternette olabilir diyor ama merak ettim başına gelen var mı?
eylul19 Maviim seffaf akıntı gbı normal de .renklı olursa sıkıntı.ben yesılımsı sarı gbı gorduydum enfeksıyon cıkmıstı
Beyzaevren Akıntı değil de beyazlık oluyo benim de bebeğim de var da pişik kremi felan sürüyoz ya o sandım bende bilmiyorum neden