Sahrabalam diş çıkarma dönemi biz de çok yaşadık. Bir türlü tam olarak uyanamadığı için ne emmek istiyordu ne de sakinleşiyordu. Işığı açıyorduk, babası evin içinde dolaştırıyordu, sakince konuşuyorduk. Uyku terörü de diyorlar sanırım bebeklerde sık rastlanıyormuş.