Merhaba kızlar
Yaklaşık üc gündür kızım öğle ve gece uykusundan ağlayarak yada bağırarak uyanıyor sebebini birtürlü bulamadım bunu durumu yaşayan varmı kızım iki yaşında birde kardeşi var aceba o bizim yanımızda uyuyor diye olabilirmi kardesi 3 aylık