Tugbaoyku09 Hdhjskwlla bebegim çok gazlı olduğu için bebelac gold kullanıyorum. Aptamil aşırı gaz yaptı bizde.
Hdhjskwlla Tugbaoyku09 sma deneyebilirsin canım kilo aldırıyor gaz yapıyor diyorlar ama gazsız bebek varmı bilmiyorum huzursuz olmadığı sürece gazını da çıkarıyorsa sorun yok bence bizde bu şekilde bir kilodan fazla alıyor aylik