AlEs Oğlum 10 Ay 14 günlük geceler 2 ya da 3 kere emmek için uyanıyor bazı post lar da gece beslenmesini kesin falan yazıyorlar bu ne derece doğru? Nasıl bi yol izlememiz gerekiyor kafam karıştı
Bircaykoyicelim AlEs Valla son derece doğru. 6 aylıkken biraktik . Bazılarına ne kadar garip gelse de. Olamasi gerek bu. İtiraz edenlerin uykusuzluk vs problemlerini okuyoruz her postta.
Bircaykoyicelim AlEs Biraktircam gün uyutmadan önce emzirdim. Sonrasında uyandığında emzirmedim. Ağladı uyudu uyandı sakinlestirdim vs 2 gün sürdü zaten unuttu.
AlEs Bircaykoyicelim bende aynı şekilde uyumadan önce emzirip uyutuyorum ama mutlaka 3 4 saat sonra uyanıyor ve meme almadan uyuyup sakinleşmiyor 😴
Bircaykoyicelim AlEs sakinleşir. Ağlamasına dayanın biraz😊 bıraktığı zaman bebeğinizde ki farkı göreceksiniz. Cidden zor değil herşey sizde bitiyor.