balyank_-089 Bursa şehir hastanesinde hangi kadın doğum doktorunu tavsiye edersiniz. hastaneler hakkında hiç bilgim yok yardımcı olursanız sevinirm 🙏🏻
Mrvekpk balyank_-089 canim özellikle kadin olsun istersen Zeliha Ataki oneririm ama farketmez dersen şiddetle Mustafa Burak Akselim sayet dogumumu o yaptirdi cok memnun kaldm ilgi alaka ve konusmalariyla korkularimi yenmemi sagladi
Ozlem-22 balyank_-089 Başak göçer bütün takiplerimde ona gittim çok memnundum doğum için o gün hangi doktor nobetciyse o yaptiriyo dogumu
nisaninannesi1621 balyank_-089 Gültekin Adanaş Aydın ben memnun kaldım canım. Ama doğuma kim nöbetteyse o olur. Zaten normal doğumu ebeler yaptırıyor
2prematureannesi balyank_-089 başak göçer 2 oğlumda da tüm takipleri başak hanım yaptı 2. Doğumuma Mustafa Burak akselim yaptı çok memnun kaldım ben tavsiye ederim bidakine başak hanıma randevu bulamazsam Mustafa beye gideceğim kesinlikle
balyank_-089 Mrvekpk erkek doktor önceliğim ilk çocuğunda da da erkekti memnun kalmıştım, inşallah yine memnun kalırız teşekkür ederim 🙏🏻 Mudanya devlet hastanesinde 1 tane erkek kadın doğumcu var o nasıl duydunuz mu hiç Ahmet jakal