Lena123moms Canım benim bebeğim de aynı şekilde kucağımda uyuyordu yerine koyunca uyanıyordu. O kadar iyi anlıyorum ki seni yorgunsun uyumaya ihtiyacım var , galiba anne kokusuna çok ihtiyaçları oluyor o süreçte. 2 aylık olunca bi anda o huyunu bırakmıştı benim bebeğim. Galiba biraz zaman gerekli, biz de koala gibiydik o zamanlar şimdide kucakta durmuyor Özgür takılma çabalarında 🤭🌸Sağlıkla büyüyün inşallah yavrunuzu