DemetF Brcygmr ben gidecegim bi sayfa var birsen kavi guzellkk merkezi orayi onermislerdi bana ama hala dogum kilolarimi veriyorum anca kisa o zamana kadar da dermarolle bakim yaglariyla kendim yapiyorum biseyler
Brcygmr Makaron_88 lazerle mi yapıldı acaba.. kaç seans gittiniz.. Çok mu derindi çatlaklarınız? Birde çatlak oluştuktan ne kadar sonra gittiniz biraz uzun oldu ama
Brcygmr ggulsen09 güzellik salonlarıda yapıyor ama ben güvenemem onlara yaşadığım şehirde bi doktor buldum girersem ona gideceğim
Makaron_88 Brcygmr franksiyonel lazer yaptırdım 2 seans gittim çatlaklarım fazlaydı ve derindi evet arasında 1 buçuk ay vardı yani foktorum o şeklide istemişti
Makaron_88 Makaron_88 doğumdan 8 ay sonra gttim yani yeniydi ama dediğim gibi bnde etkili olmadı çünkü falzaydı zaten yüzde yüz olmayacağını doktor söylemişti ama genede denemek istedim
Makaron_88 Brcygmr canım benim iç bacak baldır arkası en çok üzen .kalça kenarlarını önemsemiyordum çamaşır geliyor felan diye ama bacaklarım çok üzdü gerçekten çünkü çok fazla ve artık şerit şerit
Brcygmr Makaron_88 resimler koyuyorlar baya fayda ediyor gibi duruyor siz böyle söyleyince üzüldüm şuan.. Eşimde inanmıyorum öyle şeylere deyip hevesimi kırıyor seans başı ne kadar ödediniz acaba
Makaron_88 Brcygmr ama herkeste etkisi farklı olabilir zaten iyi doktora denk gelirseniz başta söylüyorki benimki o zaman başta söylenmişti ama ben genede denemk istedim seans başı o zamn 1900 vermiştim