Minikminik Doktor ve sağlık ocağındaki ebe olabilir dedi ama benim içime sinmiyor sizde aynı sorunu yaşadınız mı sonradan düzeldi mi 😒
Kuzeymomss Minikminik aynı sorun bende de var canım. Doktoruma girmedim sağlık ocağına gittim 300 gram almış normal dedi ama moralim bozuldu
BenMathilda Minikminik Eger persentil olarak degeri iyiyse, 3.aydan sonra kilo artışında yavasla ma görülmesi normal kabul edilir.
Asel06_ Minikminik canım normal bizde aynı sorunu yaşadık annelik iç güdüsü ile doymuyor gibi gelebilir sana ama bazı bebekler genleri gereği çok kilo almaz boya gidebilir 4.ay zaten kilo ve uyku geriliği olabiliyor bir kaç doktordan duymuştum bebeğin düzenli olarak boyu uzuyorsa sağlıklı bir gelişimi varmış çok takılma almayan bebek gerçekten de almıyor biz öyleyiz yani o kadar emiyor ama yok yani
nlyoya Minikminik bizimki 2660 doğdu yeri geldi 200 yeri geldi 750 aldı o yüzden moralini bozma sakın
Minikminik BenMathilda normal gözüküyor ama. 300 çok az değilmi öğünlerini azalttı eskisi gibi değil ondan dolayımı diye düşündüm
BenMathilda Minikminik 4.ay atağında olduğu icin öğünleri reddetmesi de normal sayılır Benim oğlum da 4 aylikken 400 gram almıştı ama persentilde 90 ustundeydi Doktor, eger ilk aylardaki gibi kilo almaya devam ederse bunyesi kaldiramaz demişti
Asel06_ Minikminik aynen birde şöyle bir durum var artık büyüyorlar canm hareketlendikleri için enerji harcıyor ondan sebep kilo alımları azalıyor bizim kız öyle yani
Venusum Minikminik boyu uzamış mi benmk8nn biyu da uzamams cok uzuldm nirmalde mama meme gidiyorum ama bu ay mama ağırlık gittm
Minikminik BenMathilda ilk aylar 1 kilo alıyolar şimdide 300gr görünce çok moralim bozulmuştuda sanırım normal herkesinki aynı sağlıklı olsunlarda kilo zaten ayaklanınca kalmıyor
Show_must_go_on Minikminik 4. Aya girdiğimizde kızımda 250 gr almıştı sadece olabilir bundan sonraki ayları takip edelim denmişti
Havva450 Minikminik Al benden de o kadar canım.bebegim 3 ay 10 günlük 5.800 kilo bu ay 300 Gr almış ama meme reddi yaşıyoruz gaz sancısından dolayı çok zor günler geçirdik.kilo vermesinler de sağlıklı olsunlar
Minikminik Havva450 doyduğuna eminseniz bence sizde sıkmayın canınızı yorumları okudukça rahatladım bende normal sanırım 3 aydan sonra gerileme oluyo ileri aylara bakcaz artık