Mrskoc kızım yeni 5 aylık oldu bizim doktorumuz da mama takviyesine başlayalım dedi hipp aldım sevmedi, aptamil aldım sevmedi yine içmiyor. Zaten biberon da tutmuyor kaşık biberonla deniyorum yine içmiyor. Sizi çok iyi anlıyorum zor bir süreç nasıl besleyeceğiz kilo aldıracağız bilmiyorum 🤷🏻♀️