Ogze Bebegim dogdugu gunun gecesinde bogulma tehlikesi gecirdi. Hemsireler aspire ettiler cok korktum o gece. Simdi de her emzirdigimde odum kopuyo cunku emerken sut faLa geliyor sanirim. Yutkunmaya yetisemiyor hep oksuruyor. Hemen yan yatiriyorim benim gibi oln var mi? 24 gunluk bu arada
Alpgdd Emerken yan yatıyor mu? Kafa ve gövde aynı hiza olmalı. Emerken kafasını yan yatırıyor ya siz de gövdesini çevirin. Sütünüz tazyikli olabilir. Makas hareketi ile tazyiği azaltabilirsiniz. Memenizi üstten işaret parmağı alttan orta parmakla makas gibi araya alıp bası uygulayın
Rsenaselim Tıkandığı an hemen iki kaşının ortasına parmağınızı yukarı aşağıya çok hafif bastırarak sürtün hemen düzeliyor benim sütümde çok fazla gidiyor bebeğime o şekilde yapıyorum geçiyo