melrosee matofin i düzenli kullandım kaç kutu bitirdim bilmiyorum bile.. ilk ay 8 kilo verdim.. yeme duzenimi bı anda değiştirdim çünkü çok mutsuzum XXL kiyafetler giyiyordum kıyafetler uzerimme olmuyordu.. çok mutsuzdum.. ekmek ve şekeri bı anda kestim kafaya koymuştum çünkü.. akşam 6 dan sonra hiç bir şey yemiyordum..her gün akşam 2 bilemedin 3 saat yürüyüş yapıyodum. Kulaklığı takip yürüyüş yapıyodum.. termal korse aldım yamuna dan onu her gün yürüyüşe çıkarken giyiyordum.. su içinde kalıyorum taytin pacasini sıkınca slter akıyordu.. ilk ay zorlandım sonra alıştım.. baktım kilo gidiyo hoşuma gitmeye başladım. Sabah 6 7 gibi bile kalkıp yurudugum oluyodu.. 3 ay salona gittim.. airobik bayan hoca hareketler yaptırıyordu baya iyi geldi inat edince oldu birazda taktım kafaya çünkü gerçekten çok kiloluydum 46 beden pantolon alıyorum 38 beden aldım en zon 😍🥰🤣 işin en önemli noktası kararlılık istikrar gerisi geliyor.. valla çok sürmedi ya 5 6 ayda gitti kilolar.. artık sırf zevkine yürüyordum..düzene girmişti çünkü ve bende alışmıştım duruma