basaksahinx Merhaba ek gıdaya başladıktan sonra geceleri gaz artması hissettiniz mi hiç çocuklarınız da?
Rumeysa61 basaksahinx doktor biraz ertele demişti şuan tekrar yoğurt verdim az az biraz daha iyi gibi ☺️6 aya gircez ☺️
basaksahinx Rumeysa61 5.5 aylık benimki de 3 4 gündür başladım. Yoğurt ve kabak bitti ama geceleri biraz uyanıyor 2-6 arası özellikle. Son gazı 6 da çıkarıp devam ediyor uykuya 😂