Sürekli böyle yazıyorum ama normal mi kafayı yicem artık. Konuşmuyor diye kreşe verdik yarım gün 4 ay oldu hala bağırarak gidiyor bırakırken sürekli bana yapışık ne oturabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum bana yapışıyor şuan bile uzandım gene aynı oyun oynamıyor asla yanında olursam arabalar banyoda araba uyurken araba dışarı çıksak araba araba evde sıkılıyor diyorum dışarı çıkıyorum yerlere yatıyo uzanıyor kalkmıyor bağırıyor sürekli ama gel diyorum bağırıyo yüksek yerlerden inip çıkmak istiyor sürekli yolun ortasında olan gider kapaklarından ayrılmak istemiyor değişik değişik takıntılar doktorada götürmüştüm bu huysuzlukları ve konuşmadığı için otizim değil dedi ama paylaşım sıfır 4 aydır gidiyor hiçbişi değişiklik yok yeğenim var 4 yaşına giricek çocuk onunla oynamak istiyor bu bağırıyo arabasını vermiyo sürekl bağırıyo bu ayın 9 unda randevumuz var psikoloğa götürcem gene kontrole hepsini anlatcam sizce normal mi ben kafayı yicem aşırı bunaldım nefes alamıyorum ne yapmam lazım başka hiçbişiyden zevk almıyo uzun oldu okuyana teşekkürler