Kaymaklibiskuvi karliozlem üç kere yapması ishal anlamına gelmez zaten normal kabul edilir bu ayda kaka kıvamı da anne sütü alıyorsa cıvık içinde minik parçacıklar bulunur kıvranıyor ise gazı olabilir mi acaba
BenMathilda karliozlem günde 7 8den fazla yapması gerekiyor ishal sayılabilmesi icin Gaz vardır, fazla beslenmistir
Kaymaklibiskuvi karliozlem büyük ihtimalle gazı vardır doktorunuz ile görüşün damla masaj şeklinde çözüm bulmaya çalışın bence
BenMathilda karliozlem Gaz damlasi kullanıyor musunuz Bir de sizin yediğiniz biir sey etkilemis olabilir