Simaygiray2606 2 aylik ikiz bebeğim var fakat gündüz uykuları neredeyse hiç yok geceleri de uyuduklarinda 6 saat uyuyorlar. Ve her akşam saat 7 de ağlamaya başlıyorlar hiç susmuyorlar aç değiller altları pis değil gazlari yok fakat böyleler normal mi bu ?
UGulsum Simaygiray2606 valla benimki de öyle 5 aylık gündüz hiç uyumuyor nerdeyse çok uykusu geliyor hatta yüzünü yoluyor ama uyumuyor çığlık çığlığa ağlıyor.Uyursada en fazla yarım saat uyuyor gene aynı döngüye giriyoruz uykusunu alamadığı için.ben de bi çözüm bulamıyorum bu duruma maalesef..
Deletedmom_58 Simaygiray2606 kolik olabilirler canım. Eşiniz de size destek olsun birini siz birini de eşiniz alsın ayakta hafif zıplayın çok rahatliyolar benim kızım da öyleydi akşam 8 de baslar 11 e kadar kesintisiz ağlardı. Duş aldırın beyaz gürültü dualar acın kucağınızda iken. Eğer evde plates topu varsa üzerine destekli yüzüstü yatırıp yavaş yavaş sallarsanız o da rahatlatır. Bildiklerim bu şekilde. Sağlıcakla büyütün…
Tazeanne3 Simaygiray2606 kakada mukus varsa koliktir benim bebeğimde kolikti çok zor gerçekten 4. Ay itibariyle bitmişti. Her gün banyo yaptırıp ayak altından başlayıp komple masaj yapın eksi elma yağıyla masaj iyi geliyormuş ben hiç denemedim ama onu deneyin bence o aralıksız ağlamalar 3 yada 4 aylıkken bitiyor sabırlı olun hiç bir damla işe yaramıyor sadece biraz sakinleştirebilmek lazım ve sabırlı olmak lazım 1 2 ay sonra biter inşallah
Bebekligiller Şuan bende aynı durumdayım. Allah yardımcımız olsun. Belki birisi çözüm bulur şurada bekleyeyim. Ben ana kucağında ileri geri hareket ettiriyorum öyle sakinleşiyor ve uyuyakalıyor.
Deletedmom_58 UGulsum sizin bebeğiniz ise atak döneminde olabilir . Diş zamanı da olduğu için ikisi birleşmiştir.
Simaygiray2606 Deletedmom_58 doktorumuz kolik demedi ama ua sadece gaz ve kabızlık çekiyorduk damlamiz vardi ama gazlarını gayet iyi çıkarıyorlar kabizligimizda azalınca damlayı biraktik İnternete bakıyorum sigara kullanımı yazıyor ne alakası var onu anlamadım sadece bi alakası olabilir mi
Deletedmom_58 Simaygiray2606 bacım internetten araştırma bu tür şeyleri. Basim ağrıyo yazsan sana beyin kanaması olarak cevabı döner bak sigara diyor ne alaka bebeler sigara mi icio da saçmalık işte. Aynı saatlerde mi agliyorlar genelde
Simaygiray2606 Deletedmom_58 evet saatleri hep aynı . Ya ben doğumdan sonra başladımm da gebelik zehirlenmesi yasadim 2 hafta yoğun bakımda kaldm çok şükür çocuklarımda bsy yok.ama.ben uzak kalınca onlardan stres sıkıntı basladim
Deletedmom_58 Simaygiray2606 o zaman kolik canım doktor nasıl bilememiş hayret ettim. Benim bebeğim de hep aynı saatlerde başlardı 11 e kadar asla susmazdı. Verdiğim fikirleri uyguladım sakinlesirdi siz de deneyin isterseniz
Deletedmom_58 UGulsum benim bebeğim de öyle direniyor uykuya sakinleşmesini sağlayıp tekrar yatırmayı deneyebilirsiniz. Karanfil kürü sürün rahatlar bi nebze
UGulsum Deletedmom_58 sakinleştirip hamağa koyuyorum ama gene aynı şeyleri yaşıyoruz.karanfil kürünü dişleri için olanı mı diyorsunuz ?