Kaygı bozukluğum var. Emzirme döneminde olduğum İçin ilaç kullanamıyorum. Bu yüzden psikolağa gidip psikoterapi alıyorum. 4 seans gittim hiç fayda görmedim. Psikolog sadece beni konuşturuyor hemen hemen hiç yorum yapmıyor. Ben de benzer şeyleri anlatıp duruyorum. Haftada bir çağırıyor Çok yüksek ücret alıyor bütçem altüst oldu. Fayda gören var mı?