Kuzusuannesi Kizlar.az önce “ En genç anne” postunu gördüm bende merak.ettim en geç anne olanınız kaç yaşında acaba… ben mesela 35 yaşımda anne oldumm…
Civciv21 Kuzusuannesi iyi ki 30 diyorum 💙 Eğer ki bebek ve çocukluk yaşları önemliyse ki öyle bebeğime maddi ve manevi en güzel imkanları sunduğuma inanıyorum. Keşke dediğim hiç birşey yok geride kalan. Şuan sadece anne ve baba olmanın keyfini çıkarıyoruz
Hellomoto Aysun1981 ohaa. Annemle yaşıtsın abla. Şimdi annemin torunu var🤣🤣 Bi gün kızımı aldı aşağı indi komşular çocuğu sanmışlar torunum dese kimse inanmamış
Azramina 32 de anne oldum . Başka da düşünmüyorum zaten 😆 yeter . İyiki de bu yaşı beklemişim . Şimdi hayatım bitmiş gibi geliyor 😅 bol bol gezmişim . Şimdi en iyi aktivite parka gitmek
cekoslavakporseleni Kuzusuannesi 33 yaşında anne oldum 🙏🏻 evliliğimizin 3.yılında 3 kişi olduk 🤭 3 ömrümün sonuna kadar uğurlu rakamım olacak 😂😂
akidesekerii neslicanben Yaş aralığı nasıl peki memnun musunuz? 😀 Yani keşke daha erken olaydı dediniz mi yoksa tam ideal mi ?
MoRella Kuzusuannesi Ben de 35 yaşımda anne oldum ve annelik kariyerimi tek çocukla zirvede bırakıyorum😁