hepoyleolurzatenn Kızlar bebeğim 5 aylık dün sanki soğuk almış gibiydi kakası hafif mukusluydu birazda huzursuzluk vardı ama geçti bugün soğuk soğuk terliyo ne yapacağımı bilemedim 🤦🏼♀️ Üzerini mi örtsem yoksa ince mi olsa üstü vücudu soğuk çünkü
saresmami hepoyleolurzatenn ben soguk terledigi zaman agiz mendillerden bir tane sirtina birtane gögüsüne koyuyuorum öyle devam uyuyor. Bu sicakta zaten üstünü de örtemiyorum örtsem bile dönerken örtü altinda kaliyor 😅 kizim da yeni öksürük ve burun tikanikligini atlatiyor, o yüzden daha fazla soguk ter atiyor vücudu
hepoyleolurzatenn saresmami işte ne yapacağımı bilmyorum korkmalımıyım onuda bilmyrm 🤦🏼♀️ Ne yapmalıyım üstünğ örteym mi
saresmami hepoyleolurzatenn yani senin annelik hissine bagli cnm ☺️ Ben kendi üstümü örtmüyorum mesela cok sicak… o yüzden kizimin üstünü de öyle örtmüyorum. Gece uyandigimda baliyorum soguksa vücudu ve bana sicaksa, sirtina ve gögüsüne agiz mendili koyuyorum sadece okadar.