Herkes bebeği için yazmış ama derdime çare .
İlaç kullandığım sürece kurtulabiliyorum bu illetten ama ilaçlar bitince yine başa sarıyor bugün tekrar kan idrar tahlili verdim anlamıyorum kokulu akıntı neden olur öncelerde tam adet öncesi başlıyordu ilaç kullanınva geçiyordu ama şimdi ilaç bittimi 5 6 gün anca rahat gezebiliyorum .
Bu dertten muzdarip olup evde şunu yaptım faydasını gördüm diyen varmı merak ediyorum en azından tahlil sonuçları çıkana kadar denemek istiyorum 🙏