Esradnmeez1 evet isilik sıcaktan olmuş ince giydirin terletmeyin sık duş ve bol nemlendirici gerçekten çok işe yarıyor benim kızımın daha kötü bütün vücudu böyleydi hem isilik oldu hemde atopik dermatit oldu La Roche pasoy lipikar baume diye krem kullanıyoruz çok iyi geldi biraz fiyatı yüksek ama daha uygun fiyatlılarida var birde sadece yüzündemi var vücudunda varmı