Esraaa55 5 aylık kız bebeğim var son 15 gündür yabancı bırını gordugunde aglıyor bı normal mi ? Ama bıraz vakit gecırdıkten sonra alısıyor ona ama ılk gordugunde bagıra cagıra aglıyor
Busefee Esraaa55 mashaa 4.ayda başlamıştı bizim bu durum kendi anneme eşimin annesine bile gidemiyordum ağlamaktan morarıyordu çocuk. Eve biri geldiğinde de aynı şeyi yapıyordu. 6 aylik olunca geçti bizim tanımaya başladı insanları. 7 buçuk aylık şu an 2 hafta görmese bile tanıyor yakın çevremizi
mashaa Busefee birbebelianne düzeltilmiş 5 buçuk aylık olucak. Yabancı birini görünce acayip ağlıyor. Eve biri gelince korkuyoruz valla. Yeni başladı bu huy. İnşallah geçicidir
birbebelianne 3 4 aylıkken benim bebeğim de öyleydi yabancı biri uzaktan laf atsa ağlar bir yere gitsek ağlar biri gelse ağlardı şuan 6 buçuk aylık olacak ve düzeldi bir yere gidip geldiğimiz de sorun yaşamıyoruz artık 🌸
Busefee mashaa geçici canım merak etme. Ben o dönem okumuştum ebeveyn harici kimseyi istemiyorlarmış. Atlatınca da dış dünyaya açılıyorlarmış yani insanları tanımaya başlıyorlar. Atak dönemi gibi bir şey yani korkma