glcnklss 3 aylık bebeğim aşıdan sonra çok huysuzlanmaya başladı hatta meme bile istemiyor. Aşılar fazla geldiği için mi zorlandık bilmiyorum. 3 tane oldu biri rotavirüs diğerleri de toplam 7hastalık için iki iğne. Bugün 2. Gün ve çok huysuzlanmaya başladı. En ufak bir şekilde poposunu temizlemek için bile yatırsam hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Bu böyle mi devam edecek ne yapıcaz bilmiyorum kafayı yemek üzereyim 🥺
Marsmelov_ Rotavirüs aşısından sonra bizimki de öyle oldu. Doğru düzgün ne emdi ne mama yedi , sürekli huysuzlandı, gece gündüz hiç uyumadı, doktor 4,5 gün sürer dedi dediği gibi de oldu, şimdi normale döndü çok şükür.
glcnklss Marsmelov_ bizim de o sebepten sanırsam ama ilk aşısında böyle bir problem olmamıştı bu ikinci o yüzden şaşırdık