Merhaba ben daha yeni bir anneyim ve bazı şeyleri daha tam olarak anlayamıyorum danışabileceğim de kimsem yok Doğum yaptıktan 3 gün sonra sütüm geldi o zamana kadar da devam sütü veriyordum sütüm gelmeye başlayınca mamayı tamamen kesmedim günde bir kere geceleri vermeye devam ediyordum Bu 2 gündür oğlum sürekli emiyor ama doymuyor uyuyamıyor ve sürekli ağlıyor mamayı verdiğim gibi mışıl mışıl uyuyor Sütüm de geliyor gelmiyor DEĞİL sebebi ne olabilir acaba ?
(Kilo alımı iyi fakat mamayı da verdiğim için olduğunu düşünüyorum) Biraz uzun oldu ama şimdiden teşekkür ederim