Kızlar kızım 3 gündür çiş yapmıyor yapıyor ama az yani günde 2 defa 3 yemek kaşığı isememistir doktora götürdüm enfeksiyon kapmış dediler 1 ilaç verdiler şimdi size sorum bol su ve emzirme rağmen yapmıyor isemesi için napmam lazım lütfen yardım edin bnaa😭kızım katıla katıla ağlıyor acile götürüyorum elimizden bişi gelmiyor diyolar 😭😭bu arada kızım 2 buçuk aylik