Kızlar merhaba bugün rota aşısını yaptırdık zaten kakamızı zorla 10’günde bir haftada bir yapıyorduk bunla alakalı mı bilmiyorum ama bugün bi huzursuzluk ve 2-3 saatte bi gelen ağlama krizleri var çocuğum morarıyor resmen sakinleştiremiyorum başına gelen var mı ne yapmam gerekiyor kafayı yicem