Gzdeemrl1 kuzum ben yazlık alıyorum bu sezonlarda . Yazında sezon sonu kışlık alıyorum . Hm pahalı bir marka ama onu ne zaman indirim yapsalar ne lazımsa alıyorum çünkü bedeni büyük geliyor çocuk 2 sene giyiyor kumaşı çekmiyor . Hm den 1 tulum aldım kızım 2 sene giydi 50 liraydı mesela . 10 çift çorap 10 liraydı bir ara anlık indirimlerle . Kızımın montunu 150 ye ordan aldım