Marselinannesi ananasss maşallah herkes genç anne olmuş. Ben tıp oku sonra uzmanlık, çalışma hayatı derken 32 de hamile kaldım ve benim çevreme göre baya erken hamile kaldım 😂😂😂
ananasss Marselinannesi evet doktorlar öyle oluyor genelde 😅 ben de hemşirelik oluyorum ikinci ünv inşllah bitecek 😅
MoRella Marselinannesi Gel gel, biz de 30 yaşından sonra anne olanlar başlığı altında toplanalım sayımızı bilelim 😁
Deletedmom_22 OptimusPrime yorumlarını hep okurum , yorumlarına bakarak seni daha olgun biri düşünüyordum , en azından 28, 29 falan 🙈
OptimusPrime Deletedmom_22 Alina bende seni hep okuyorum inan. 😂 Eski kullanıcı adimla aylaninanasi ben belki öyle tanırsın. Yani bu olgunluğun yaş ile alakası olmadığını hep söylerim bende kanıtıyım. 😂 Yaşanmışlıklar diyelim insana farklı bakış açıları kazandırıyor.
Marselinannesi ananasss ikinci üniversite maşallah hemde çocukla mı okuyorsunuz bravo valla. Azimli kadınlara hayranım 👏🏻👍🏻
2maviboncuk ananasss 19yaşında ilk oğlumu 23yaşımda diğer oğlumu aldım kucağıma 🥰 ben sınırdayım bence küçük anne olduğumu düşünmüyorum 😅
ananasss Marselinannesi evet okurken evlendim hamile kaldım doğum yaptım inşallah bitecek bu sene 😅 teşekkür ederim ☺️ Bi de gurbetteyiz biz okuldan dolayı eşimden de ayrı kalıyoruz zor bi dönem ama bitecek inşallah
Marselinannesi ananasss maşallah gerçekten tebrik ederim. İnşallah okul biter bitmez istediğiniz yerde hemen çalışmaya başlarsınız, böyle azimli bir anne olarak çocuğunuza çok güzel bir örneksiniz. 💐
Deletedmom_58 Deletedmom5284 ayyy sen de küçükmüşsün valla şaşırdığım kullanıcılar var yorumlara göre olgun sandığım biri de sensin 🤣🤣😁🤭