emayy biz de uyuz olduk tedavi uyguluyoruz ama biz de sizin gibi değil bilemedim inşallah uyuz değildir . Kaşıntı oluyor evet uyuz da ama gece uyutmuyor kaşımak ben de o kadar olmadı ama kızım ağlıyordu gece kaşınırken. Uyuz derlerse de panik yapmayın ben çok korkmuştum verilen ilaçları düzenli uygulayın çamaşırları yüksek derecede yıkayıp ütüleyin geçiyor . İsiliğe daha çok benziyor gibi sizinki aöa yine de gidin tabi cildiye ye ben de göbek çevresi bel çok kaşınıyordu kızım da avuç içleri