Kızlar selam 🌸
Kızım 31 aylık tuvalet eğitimine başlayalı 4 gün oldu 2 gündür sorunsuz bir şekide küçük tuvaletini kaçırmadan söylüyor ve klozetine yapıyor ama büyük tuvaletini söylemiyor hep altına yapıyor kızmıyorum güzelce anlatıyorum tamam anladım diyor ama yine aynı ne yapacağım bilemiyorum küçüğe kolay alıştı ama büyük çok zorlayacak gibi bu konuda siz neler yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var 🥰