Essare kızarıklığı azalıyor bazen artıyor . Kaşınıyor. Doktorlar teşhis koyamadı. Sizden tecrübesi olan var mı 🥺 bu ne..
Busraa3535 Essare kac zamandır var yeni mi oldu? Yogun bi alerji olabilir mi acaba biseye alerjisi varsa yediği zaman aniden kabarıyor olabilir mi? Baska bi dr. Hast götürseniz. Allahım şafi adı ile şifa versin insallah
Deletedmom5284 Essare kaç tane doktora gittiniz nasıl koyamadılar kan idrar gaita herşeyine bakıldı mı çocuk çok kötü yaa tedavi etmeleri gözlem altına almaları lazım
Bebesiannesi Essare Cildiyeye götürdünüz mü? Allahımmmm nasıl teşhis koymadan gönderirler ya deli olacam ben