Merhaba arkadaşlar size bir konu danışmak istiyorum. Bebeğim 7 aylık, 6 ay sadece anne sütü aldı. Ek gıdaya yeni geçtik, neredeyse hiç yemiyor. Herşeyden öğürüyor😂 ben kilo veremiyorum, adet hiç olmadım. Göbeğim hamile gibi. Sizce göbek inememesinin ve kilo veremememin regl olmamamla ilgisi var mı? Fikirleriniz önemli, şimdiden teşekkürler💐