Oğlum 11 ay 5 günlük son 1 haftadır sürekli ağlama krizine giriyor öyle ağlayan bir bebek değildi kolu kapıya sıkışmıştı o zaman bile neredeyse ağlamadı. Üstüne değiştirirken ortalık ayağa kalkıyor soyunurken sıkıntı yok giyinirken tekme tokat allah ne verdiyse ya da birinin elinde telefon görsün almak için ağlıyor ama nasil ağlama dışarıdan buyana bir şey oldu sanır saçını çeke çeke ağlıyor benim saçımı çekiyor çok sakin bir bebekte böyle bir şey yaşayan var mı ayın 15inde doktor randevumuz var konusucaz doktorla ama o zamana kadar varsa böyle anı bir değişim yaşayan bir fikir verebilir mi şimdiden teşekkür ederim anneler